عمران زاده: دلم برای فرهاد مجیدی تنگ شده است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت، دلش برای فرهاد مجیدی، کاپیتان پیشین این تیم تنگ شده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، حنیف عمران زاده پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: بازی واقعاً خوب و البته سختی بود. ما در مجموع بهتر از ملوان بودیم و موفق شدیم برنده از این میدان خارج شویم. ما در این دیدار موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و نسبت به بازی قبلی در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

وی در ادامه افزود: نشد که بتوانم یک گل دیگر بزنم و در این بازی هت تریک کنم. البته گل هایی که من زدم روی تلاش و زحمت تمامی بازیکنان بود و همانطور که دیدید دیگر بازیکنان روی خلق این موقعیت ها تاثیرگذار بودند. البته ناگفته نماند که تمرینات زیادی روی ضربات کاشته داشته ایم که همین مسئله روی گلزنی من تاثیرگذار بوده است.

مدافع استقلال در خصوص پیشنهادی که از یک تیم چینی دریافت کرده است، گفت: فکسی را به باشگاه استقلال فرستاده اند که آقای فتح الله زاده آن را دیده است. این فکس پیشنهاد یک تیم چینی است و امیرخان شوخی می کند که می گوید فکسی نیامده است!

وی در خصوص خوشحالی بعد از گل خود گفت: دلم برای فرهاد مجیدی تنگ شده و به خاطر او ۷ را نشان دادم. زمانی که فرهاد در استقلال بود رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: عمران زاده,فرهاد مجیدی,حنیف عمران زاده,استقلال, استقلال قهرمان,ملوان بندرانزلی,فتح الله زاده,باشگاه استقلال,وب سایت رسمی فرهادمجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.